Usluge SEO optimizacije

Usluge
SEO
optimzacije

Povećaj organsku posetu
kroz SEO optimizaciju

Pridruži se kompanijama čiji su sajtovi vidljivi u internet pretrazi.

Povećaj profit
uz pomoć SEO optimizacije

Budi uvek vidljiv u internet pretragama tvojih potrošača uz naše pažljivo osmišljene i napisane tekstove kao i stručno optimizovane sajtove.

Rezultati SEO optimizacije za sajt podela flajera
Strumark - agencija za izradu sajtova

Specijalizovana agencija
za SEO optimizaciju

Agencija Strumark specijalizovana je za izradu SEO optimizovanih sajtova. Svaki naš sajt kreiran je po prethodno pažljivo isplaniranoj SEO strategiji. 

Osim kreiranja SEO optimizovanih sajtova, agencija Strumark nudi i uslugu optimizovanja već postojećih sajtova za pozicioniranje u rezultatima pretrage za željene ključne reči.

On page optimizacija

SEO optimizacija
na veb-sajtu

Plan i razvoj SEO strategije za novi ili postojeći sajt. Pisanje tekstova, Meta naslova i opisa, optimizacija brzine učitavanja, optimizacija i opis fotografija, strategija linkovanja, kreiranje kvalitetnog sadržaja, povezivanje Gugl analitike i Gugl konzole i sve ostale neophodne radnje za dobijanje najboljih mogućih rezultata.

On page seo optimizacija
Drustveni mediji

Off page optimizacija

Uvećaj broj linkova
ka tvom sajtu

Link building je SEO strategija koja daje odlične rezultate, ali mora biti pažljivo osmišljena i realizovana. Veoma je bitno da se ne krše bilo kakva pravila usvojena od strane internet pretraživača. 

Bolje korisničko iskustvo
na tvom veb-sajtu

Veoma je bitno shvatiti na koji način Gugl pretraga funkcioniše. Gugl želi da svom korisniku prikaže najbolji mogući rezultat njegove pretrage. Ukoliko naš sajt pruža adekvatne informacije, pravi sadržaj i pri tom je brz i optimizovan za sve uređaje, Gugl će ga vrlo rado prikazati u samom vrhu rezultata pretrage.

Agencija Strumark izrađuje sajtove koji pružaju najbolje korisnično iskustvo. Tekstove pišemo tako da budu informativni, kratki, jasni i da drže pažnju posetioca sajta. Najgora stvar za SEO optimizaciju jeste kada posetilac sajta koji je došao kroz Gugl pretragu brzo napusti sajt i ode na drugi rezultat iste pretrage. Naš zajednički cilj je da ne dođe do tog scenarija.

Pravila optimizacija teksta za sto bolje seo rezultate

Pravilna hijerarhija naslova

Optimizacija
tekstova

Glavni zadatak u SEO optimizaciji je dobro ispisan i optimizovan tekst. Tekst treba da bude originalan, tačan i jasan. Naslovi i podnaslovi treba da prate temu teksta. Linkovi u tekstu treba da su smisleni i postavljeni na pravo mesto. Meta opisi osim što treba da sadrže ključne reči, potrebno je i da daju što više informacija kao i da se poklapaju sa rečima u linku.

Pravilno imenovanje i kompresija fotografija

Optimizacija
fotografija

Veličina, težina, proporcija i pravilan opis fotografije je izuzetno bitan faktor za dobre SEO rezultate. Fotografija treba da je kvalitetna, da se nalazi na pravom mestu na sajtu (da prati tekst), da zauzima što manje memorije kako bi se što brže učitala, i da je ima opis koji je što preciznije opisuje.

Zuti T2 transporter na parkingu pored mora optimizacija fotografije sa tacnim opisom
Vikipedija je primer sajta sa pravilnom strukturom linkova

Dodatna vrednost kvalitetnim linkovanjem

Pravilna
struktura linkova

Uz kvalitetan sadržaj kroz dobre tekstove i fotografije, poželjno je graditi dodatnu vrednost kroz link strukturu u samom tekstu. Linkovi treba da prate tekst i da daju preciznije informacije od onih koje se nalaze u tekstu na toj stranici. Kvalitetna link struktura daje dodatne korisne informacije za korisnike i na taj način Gugl prepoznaje naš sajt kao relevantan izvor za rezultat pretrage.

Put do dobre SEO optimizacije

Istraživanje

Prvi korak ka dobrim rezultatima organske pretrage je kvalitetno istraživanje tržišta tj koji su to upiti naših potencijalnih klijenata, kakva nam je konkurencija i sl.

Struktura naslova

Pravilno napisan tekst koji je podeljen na naslove i podnaslove koji odgovaraju ključnim rečima za koje želimo da se rangiramo u samom vrhu rezultata internet pretrage.

Meta opisi i permalinkovi

Meta opis treba da je kratak i jasan, da je povezan sa temom naslova i da u isto vreme odgovori na marketing trendove neke od AIDA formule.

Ključne reči i sinonimi

Tekst treba da sadrži ključne koje se smenjuju kroz padeže ali i sinonime. Ključne reči osim u naslovu, Meta opisu i permalinku treba da se pojavljuju i u naslovu i opisu fotografija.

Kvalitetne fotografije

Fotografije su odličan alat za dobro rangiranje u pretraživačima. Kvalitetna fotografija sa dobrim opisom na tačnom mestu na sajtu pruža dodatni kvalitet sadržaja.

UX/UI dizajn

Dizajn korisničkog iskustva i korisničkog interfejsa je ono što korisnika drži da ostane na našem sajtu i da dođe do potrebnih informacija. Vreme provedeno na sajtu je veoma bitna SEO stavka.

Najčešća pitanja

u vezi SEO optimizacije

SEO je skraćenica od termina Search engine optimization, dakle optimizacija za internet pretraživače. Iako ima više popularnih internet pretraživača, u Srbiji je najpopularniji Gugl, tako da se za termin SEO kod nas najčešće misli na rangiranje u Gugl pretrazi. Optimizacija za internet pretraživače (SEO) je skup radnji na jednom sajtu koje su potrebne kako bi zadovoljile kriterijume internet pretraživača i našle se u rezultatima njihove pretrage kao rezultat za određene ključne reči ili fraze. 

Kod novih sajtova koji su spojeni sa Google alatima kao što je Google Search Console-a vreme koje je potrebno da se veb-sajt rangira u Gugl pretrazi je od nekoliko dana do nekoliko meseci. To je vreme koje je potrebno da naš sajt poseti Gugl bot (robot) i pregleda naš sajt i ubaci nas u rezultate pretrage. U zavisnosti od kvaliteta sadržaja, kvaliteta optimizacije sajta, ali i od brojnosti konkurencije zavisi i pozicija na rezultatima pretrage koju ćemo ostvariti za određene ključne reči.

Kratak i tačan odgovor na ovo pitanje je ne. Mnogo je faktora koji utiču na rangiranje u internet pretraživačima. Osim pravilne optimizacije sajta, veoma je bitna i konkurencija koja takođe radi SEO optimizaciju za iste ključne reči. Uz pravilno istraživanje mođže se doći do relevantnih ključnih reči za koje ne postoji velika i jaka konkurencija. Ipak, postoje ključne reči za koje ne bi trebala da postoji konkurencija a to je ime vašeg brenda i bar za te reči bi trebalo odraditi optimizaciju.

Backlinkovi su linkovi na drugim sajtovima koji vode ka vašem sajtu. Internet pretraživač Gugl ove linkove gleda kao preporuku za vaš sajt. Ukoliko sajt na kome se nalazi link ka vašem sajtu ima veliki ugled i autoritet to znači da taj link ima posebnu težinu. Što više ovakvih linkova vodi ka vašem sajtu to je znak za Gugl da je sadržaj na vašem sajtu relevantan i kvalitetan.

Gugl ne navodi nigde da je brzina učitavanja veb-sajta bitna za bolje rezultate u pretrazi. Ipak, ono što jeste bitno za Gugl jeste dužina boravka korisnika na vašem sajtu. Što se korisnik duže zadrži na vašem sajtu, to je znak Guglu da je on zainteresovan za sadržaj na istom, što automatski znači da je isti kvalitetan i relevantan da se pronađe u pretrazi. Ukoliko korisnik ne sačeka da se učita spor sajt i odmah se vrati na druge rezultate pretrage, to je odmah znak da sadržaj na sajtu nije kvalitetan i Gugl ga automatski niže rangira. Tako da je odgovor na ovo pitanje da, brzina učitavanja sajta utiče na celokupno korisničko iskustvo i kao takva veoma je bitna na krajnje SEO rezultate.

Odgovor na ovo pitanje je beskonačan. Ipak, ovom prilikom ćemo ponuditi nekoliko ideja kako povećati broj likova ka vašem veb-sajtu:

  • Google MyBusiness stranica – Ukoliko nemaš GMB stranicu odmah je napravi. GMB i Google maps su odličan alat za poboljšanje organskih poseta. Takođe je vrlo bitno redovno ažuriranje i objavljivanje novosti na GMB stranici.
  • YouTube video – napravi YouTube kanal i na njega kači video klipove koji su usko vezani sa tematikom tvog sajta i u opis video klipa okači link ka svom sajtu
  • Pisanje bloga – ovaj način nije direktno vezan za izgradnju linkova ali podiže verovatnoću da će neko drugi (ili ti) okačiti link ka istom na nekom drugom sajtu ili forumu na temu vezanu za tematiku kojom se članak bavi.
  • Profili i stranice na društvenim mrežama – napravi profil i stranicu na što više društvenih mreža kao što su Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter… Na tim mrežama, osim linka u opisu profila, možeš da kačiš članke sa tvog bloga.
  • Piši za druge sajtove – ovo je veoma dobra taktika da se dođe do kvalitetnih backlinkova. Potrebno je napisati članak o temi za koju je vezan tvoj sajt i na odgovarajućim mestima u tekstu linkovati svoj sajt, ili stranicu na svom sajtu koja dodatno obrađuje temu o kojoj se piše u tom članku.
  • Plaćeni PR oglasi – Linkovi sa sajtova koji imaju veliku posetu i autorite daju posebnu težinu. Iako plaćeni PR oglas spada u domen marketinga, osim rezultata posete na sajt, dobijaš i jak backlink. 
  • Besplatni oglasi – Ok, postavljanje linka na našim sajtovima za oglase ugavnom nije besplatno, ali uz malu nadoknadu, uz tekst oglasa možeš da ostaviš i link ka svom veb-sajtu.
  • Razmena likova – ovaj način link buildinga potrebno je raditi izuzetno oprezno. Nikako nije preporučljivo ostavljati link radi linka. Potrebno je da tekst koji prati link ima veze sa onim što mi nudimo na sajtu i obratno. Posebnu pažnju treba obratiti i na kvalitet sajta na koji se linkuje sa našeg sajta, nikako ne bi trebali ostavljati linkove ka lošem sadržaju.

Besplatna SEO analiza

Pošalji nam link ka tvom sajtu i mi ćemo ti potpuno besplatno poslati savete za bolji SEO ranking.

Sajt koristi cookies (kolačiće) u cilju poboljšanja korisničkog iskustva. Više informacija potražite na zaštita privatnosti i politika kolačića.