Izrada sajta za podelu flajera

Ljubo Struharik

Ljubo Struharik

Izrada-sajta-za-podelu-flajera

Firma Flyer DOO iz Novog Sada, koja posluje više od 20 godina, ukazala nam je poverenje za izradu potpuno novog veb-sajta na adresi starog, koji je bio zastareo i gotovo nefunkcionalan, sa ciljem da u postanu konkurentni u organskoj pretrazi.

Problem: Konkurencija u vrhu organske pretrage

Mlađe firme sa boljim SEO rezultatima

Iako je Flyer DOO firma koja je u poslu sa podelom reklamnog materijala preko 20 godina, tokom kojih je izgradio veliku bazu svojih stalnih klijenata, i klijenata koji dolaze po preporuci, posao koji je dolazio putem digitalnih kanala bio je faktički nezanemarljiv.

Konkurencija, koja je na tržištu relativno od skora, u organskoj pretrazi na Guglu bila je ozbiljniji igrač od našeg klijenta. Ovde ne govorimo samo o jednoj firmi, već o nekoliko konkurentnih firmi koje su izlazile na prvih 5-6 rezultata u organskoj pretrazi. Neke od njih su čak imale i aktivne Ad Words kampanje.

Cilj 1: Sam vrh pretrage na Guglu

Novi sajt sa fokusom na SEO

Kako stari sajt nije bio adekvatan ni estetski, ni fukncionalno, a i nije ga bilo u rezultatima Google pretrage, odlučili smo da stari sajt ugasimo, i da napravimo potpuno novi veb sajt, optimizovan za ključne reči „podela flajera“.

Osim fokusa na SEO optimizaciju, od izuzetnog značaja je bilo pružiti adekvatne informacije o specifičnim informacijama koje su vezane za ovaj vid reklamiranja, a pre svega na reone gradova širom Srbije na kojim Flyer DOO vrši podelu reklamnog materijala.

Cilj 2: Uštediti vreme tokom slanja upita

Jednostavna navigacija do neophodnih informacija

Posetilac sajta, kroz nekoliko klikova, treba da dođe do neophodnih informacija koje su bitne kod odluke o angažovanju agencije za distribuciju reklamnog materijala. 

U ovom slučaju, u sajt smo implementirali interaktivnu mapu Srbije sa okruzima. Klikom na okrug, posetilac dolazi do informacija o broju stanova i kuća za određen region, grad ili reon grada.

Odmah nakon jasno navedenih informacija, postavili smo poseban kontakt formular za svaki reon. Na ovaj način uštedili smo mnogo vremena prilikom komunikacije između zaposlenih u Flzer-u i njihovih novih klijenata.

Cilj 3: Redovno prikazivanje novosti

Blog sa izveštajima sa terena

Kako bi prikazali konstantnost u poslovanju firme Flyer, odlučili smo se da u veb sajt implementiramo i sekciju novosti. Osim što je odlična strategija za što bolje pozicioniranje u organskim rezultatima pretrage, blog je odličan način da se novim i starim korisnicima usluga prezentuje način i rezulati poslovanja. U okviru bloga, redovno se objavljuju članci vezani za podelu i štampu reklamnog materijala.

Cilj 4: Obuka za vođenje bloga

Snimanje templejta za brže objavljivanje članaka

U okviru usluge izrade sajta, u ovom slučaju dogovoreno je da se prvih 16 blog objava urade u okviru same izrade sajta. Nakon toga, odžana je obuka zaposlene osobe iz Flyer-a koje će biti zadužena za naknadno redovno objavljivanje članaka o novostima u poslovanju.

Kako bi obuka prošla što brže, snimljeni su šabloni blog objava koji se na brz i jednostavan način prilagođuju za svaki novi članak. Sama obuka je trajala 3x po sat vremena i nakon toga radnica Flyer-a je mogla samostalno da nastava sa objavljivanjem novih sadržaja.

Rezultat: Lep, brz i moderan sajt sa redovnim upitima

Brz povrat investicije u izradu sajta

Osim što smo uspeli da napravimo jedinstven sajt prilagođen sprecifičnom poslovanju kakvo je podela flajera, uspeli smo i da se izborimo za prve pozicije u Gugl pretrazi za ključne gradove u kojima Flyer DOO posluje. 

Rezultati gugl pretrage

Brzina učitavanja veb sajta veoma je bitna za svaki cilj koji se postavi pred agenciju za izradu sajta. Bilo za rezultate u internet pretrazi, ili za samo korisničko iskustvo, brzina učitavanja je cilj svakog sajta koji se kreira u Strumark agenciji.

A-rezultat-za-podelu-flajera-na-GT-metriksu

Zaključak: zadovoljan klijent sa realnim rezultatima

Svakodnevni upiti za uslugu podele i štampe flajera

Kako je potrebno određeno vreme da sajt počne da daje rezultate svog primarnog cilja, u ovom slučaju prvi upiti počeli su da pristižu već nakon mesec dana. Nakon tri meseca i prvih pozicija u rezultatima pretrage, upiti za usluge koje pruža naš klijent počeli su da stižu svakodnevno. Na osnovu realizovanih upita, u razgovoru sa našim klijentom, ustanovili smo da je povrat investicije u ovaj veb sajt bio već nakon 4-5 meseci.

Pravo je vreme za novi sajt!

Zakaži besplatne konsultacije i saznaj sve o našem procesu izrade sajta. Rado ćemo ti pomoći oko svih nesuglasica. 

Sajt koristi cookies (kolačiće) u cilju poboljšanja korisničkog iskustva. Više informacija potražite na zaštita privatnosti i politika kolačića.