Izrada sajta za rasadnik povrća
Ljubo Struharik
Vlasnici poljoprivredno gazdinstva Koprivica iz Čelareva, koje se bavi uslužnom proizvodnjom i prodajom rasada povrća, ukazali su nam povorenje za izradu njihovog prezentacionog sajta koji je za cilj imao što bolje SEO rezultate.
Cilj: Vidljivost u rezultatima pretrage
Izrada prezentacionog i SEO optimizovanog sajta
Rasadnik „Koprivica“, osim nastupa na društvenim mrežama, nije nikada imao svoj zvaničan veb sajt. Iako posluju veoma uspešno više od 20 godina, prepoznali su momenat kada je postalo neophodno da svoje proizvode i usluge predstave kroz dobro optimizovan i moderan sajt. Glavni konkurenti su već godinama imali prezentacione sajtove, i iako takve konkurencije nije bilo mnogo, ona je postojala i u startu smo morali da odradimo dobar plan za kvalitetnu SEO optimizaciju budućeg sajta.
Da bi zadovoljili osnovni cilj, a to je biti u vrhu internet pretrage za izabrane ključne reči, plan izrade morali smo podeliti u nekoliko koraka:
- Istraživanje i odabir ključnih reči
- Istraživanje konkurencije
- Pisanje i optimizacija tekstova
- Priprema i optimizacija fotografija
- Izrada žičanog modela sajta (UI/UX dizajn)
- Dizajn i tehnički razvoj
- Izrada plana Off-page obtimizacije
Nakon pažljive izrade plana razvoja projekta, krenuli smo u izradu sajta koji osim glavnog cilja dobrih SEO rezultata u pretrazi, za cilj je imao i povećanje broja upita kroz kontakt formular ili poziv na telefon.
Cilj 2: Jasna prezentacija proizvoda i usluga
Jednostavna navigacija uz video i fotografije
Ciljana publika sajta rasadnika Koprivica takođe su poljoprivrednici koji se bave povrtarstvom. U tom smislu sajt bi trebao da bude izgrađen kao klasična b2b (Business to Business) prezentacija. Da bi zadovoljili potrebe ciljane publike, a to je da kroz jasnu i jednostavnu navigaciju uštede vreme i što brže dođu do informacija koje ih interesuju, izgradili smo jasnu vizuelnu komunikaciju kroz tri osnovna elementa UX/UI dizajna: fotografiju, video i ikone.
Bonus usluga: Izrada Google My Business stranice
Lokalni SEO uz Gugl alate
Iako je osnovni cilj sajta bio fokus na organsku pretragu na nivou cele Srbije, sekundarni cilj bio je da se Rasadnik dobro pozicionira na lokalnim pretragama. Za ostvarivanje ovog cilja koristili smo Gugl alate kakvi su Google My Business stranice i Gugl mape.
Rezultat: Prvi u Gugl pretrazi za ciljane ključne reči
Moderan, brz i dobro SEO optimizovan veb sajt
Uz dobar plan i istraživanje ključnih reči, kao i uz izradu brzog i dobro dizajniranog sajta sa fokusom na što bolje korisničko iskustvo, uspeli smo da odgovorimo na osnovni cilj a to su bili SEO rezultati u lokalnoj pretrazi, kao i rezultati na nivou cele Srbije za ciljane ključne reči.
Izbor ključnih reči bio je vezan za proizvodnju i prodaju rasada povrća, kao i za svaku povrtarsku kulturu posebno.
Bonus usluga: Izrada YouTube kanala
YouTube SEO za prikaz video klipova iz rasadnika
Izrada YouTube kanala nije nešto što je karakteristična usluga naše agencije, ali za potrebe SEO rezultata koji su nam bili primarni cilj prilikom izrade sajta za rasadnik Koprivica, izašli smo iz konforne zone i napravili smo YouTube kanal koji smo povezali sa sajtom i Google My Business stranicom rasadnika. Na taj način, za veoma kratko vreme uspeli smo da postignemo bolje rezultate od konkurenata koji su pozicionirani na svim ovim kanalima već nekoliko godina.
Zaključak: Dobri rezultati pred početak sezone
Pravo vreme za izradu sajta je odmah
Proizvodnja i prodaja rasada povrća je sezonski posao. Kako ciljani kupci proizvodnju povrća vrše uglavnom na otvorenim poljima, glavni period za upite našem klijentu je negde pred kraj stare ili početak nove godine (na zimu i pred proleće). Vlasnici rasadnika Koprivica, znajući da je za kvalitetnu izradu sajta potrebno vreme od nekoliko nedelja, a za SEO rezultate su potrebni meseci, kontaktirali su nas u pravo vreme, u toku njihove sezone, te smo imali dosta vremena da izradimo sajt i pripremimo ga za upite koji tek treba da se dese.
Pravo je vreme za novi sajt!
Zakaži besplatne konsultacije i saznaj sve o našem procesu izrade sajta. Rado ćemo ti pomoći oko svih nesuglasica.
Poslovni podaci:
Reklamna agencija Strumark
PIB: 109009038
Matični broj: 63859419
Žiro račun: 340-11414308-43
Devizni račun: 340-10015824-51
Kontakt:
Pere Kecmana 15
21 413 Čelarevo – RS
office@strumark.rs