fbpx
Moja preporuka logo

Najefikasniji način
reklamiranja u Srbiji!

Sistem digitalnog marketinga osmišljen po potrebi malih i srednjih preduzeća. 

Sistem je osmišljen i razvijen od strane Marketing agencije Strumark.

Iskoristi potencijal
internet marketinga
i povećaj svoj profit!

Kako sve funkcioniše?

Verovatno ste i sami u jednom momentu pokušali da pokrenete plaćene objave na društvenim mrežama ali bez nekih većih rezultata. Sistem digitalnog marketinga je veoma jednostavan, ali da bi se postigli najbolji rezultati potrebno je ispoštovati nekoliko osnovnih koraka. Za sve ovo je potrebno vreme, stavka koja svakom preduzetniku nedostaje. Velike kompanije angažuju skupe  marketing agencije koje im vode kampanje. Za sve manje firme mi smo osmislili pristupačan i jednostavan sistem oglašavanja putem „mini“ sajtova i „landing“ stranica. 

Dovoljan je jedan razgovor!

– u kojem dogovaramo sve detalje neophodne za ove korake:

Prvi korakMini sajt (Landing stranica) na sajtu „Moja preporuka“. Ukoliko ne posedujete sajt, nikako da ga završite ili niste zadovoljni postojećim, Mini sajt je savršeno rešenje za vaše poslovanje. Mini sajt poseduje sve elemente kao i redovan sajt osim što se nalazi u sklopu sajta „Moja preporuka“. Ovo znači da ne morate da razmišljate i trošite novac na stavke kao što su domen i hosting. Elementi kao što su „O nama“, „Usluge“, „Galerija“, „Mapa“, „Kontakt forma“, „Kontakt informacije“, prikaz stranica sa društvenih mreža ili dugme za poziv su sastavni elementi svakog Mini sajta. Za izradu Mini sajta dovoljno je da u kratkom video razgovoru uputite našeg agenta u vaše poslovanje i dogovorite cilj i funkcionalnost sajta kao i da putem elektronske pošte dostavite desetak fotografija. Za sve ostalo se mi brinemo. Kroz 3 radna dana prosleđujemo link na odobrenje ili eventualne izmene.

Drugi korak – Dizajn oglasa (pisanje teksta, odabir fotografija i dizajn). U zavisnosti od vrsta poslovanja i ciljane publike, a na osnovu višegodišnjeg iskustva u kreiranju vizuelnih oglasa za internet reklame, kreiramo vizuelni i tekstualni deo vaše buduće reklame. Ovo je veoma važan korak u internet oglašavanju jer krajnji korisnik, u moru internet oglasa, reaguje samo na vizual i tekst koji mu privuče pažnju.

Treći korak – Plasman oglasa (Google, Facebook ili Instagram). Plasman oglasa je ključna karika za uspešnost reklamne kampanje na internetu. Najčešće razdvajamo oglase na „pretragu“ i „prikaz“. U zavisnosti od vrste usluge ili proizvoda koji se reklamira, biramo jednu od ove dve (ili obe) vrste kampanja. Pod plasmanom oglasa takođe biramo i deo društvenih mreža gde će se vizualni oglas prikazivati (objave, priče, pretraga, članci, prepiska…).

Četvrti korak – Ciljna publika / ključne reči (u zavisnosti od vrste oglasa). Odabir ciljne publike ili ključnih reči za prikaz reklame zavisi od vrste oglasa. Ukoliko je odabrana kampanja po pretrazi (Google), onda se pažljivo biraju ključne reči za koje će se prikazivati oglas. Za Display oglase bira se tačno ciljana publika po interesovanju, godištu, polu, lokaciji i sl. Sve ove detalje dogovaramo u prvom razgovoru i za iste nakon razgovora ne morate da brinete.

Peti korak – Uspostavljanje budžeta (budžet za testiranje dobijate gratis!). Glavno pitanje uspešnosti svake reklamne kampanje je njena efikasnost. Efikasnost oglašavanja računa se tako što se uporedi uložen novac i novac dobijen od profita u određenom vremenskom periodu. Za testiranje prve reklamne kampanje dobijate GRATIS BUDŽET! Na osnovu gratis test budžeta dolazimo do brojki koje su nam neophodne da usavršimo efikasnost oglasa. Posle isteka gratis budžeta, dalji budžet određujete sami. 

Za koje biznise
je osmišljen ovaj sistem?

Ugostiteljstvo

Poljoprivreda

Građevinarstvo

Transport

Zanatstvo

Turizam

Štampa

Sport

Lepota

Saobraćaj i vozila

Škole

Ljubimci

Trgovina

Kompjuteri

Telekomunikacije

Zdravstvo

Mala i srednja preduzeća
su jedva čekali na nas!

Sve kompanije čije poslovanje je registrovanu u Republici Srbiji mogu se reklamirati preko sistema „Moja preporuka“. Agencija Strumark zadržava prava da proceni da li su određeni zainteresovani oglašivači kvalifikovani da se reklamiraju na sajtu „Moja preporuka“.

Zašto da se oglašavam baš preko
Moje preporuke?

Prvo – na našim prostorima ne postoji ovakav sistem, ni jedna agencija ne pruža ovaj paket usluga. Ali to nije jedini razlog. Sistem „Moja preporuka“ oglasa je pre svega veoma pristupačan, i što je najbitnije izuzetno je efektan. Osim što vlasnicima biznisa štedi vreme (u smislu da ne moraju mnogo da se brinu o samim oglasima), štedi im i novac! Dosadašnjim klijentima DOKAZALI SMO da ih reklamiranje na društvenim mrežama izađe jeftinije nego da sami puštaju promocije sa svojih stranica. Takođe smo ih UVERILI da su i oglasi koje mi plasiramo daleko učinkovititiji. 

Šta je sve potrebno
da se krene sa oglasima?

  • jedan razgovor (u trajanju od oko 30 – 45 minuta)
  • nekoliko fotografija (10 do 20 fotografija koje prezentuju vaše poslovanje, proizvod ili uslugu)
  • spisak konkurencije (domaće i inostrane)

Na osnovu dobijenih informacija o poslovanju i ciljeva buduće kampanje, uz pomoć analize konkurencije i definisanje ciljne publike, počinjemo sa procesom izrade „Mini sajta“, vizualnih i tekstualnih oglasa. U roku od 3-5 radnih dana krećemo sa kampanjom. Vaše je samo da putem linka koji vam prosledimo pratite rezultate.

Koliko košta
izrada "Mini sajta"
i administracija oglasa?

Verujemo da su vas gornji redovi i spominjanje Marketing agencije naveli da pomislite da će vam biti potreban budžet od nekoliko hiljada evra, jer vam ovaj sistem nudi mogućnost da značajno povećate poslovanje.

Međutim, ovaj sistem košta 30.000 dinara. 10% od uplaćenog novca (3000 dinara) ide u bonus budžet za oglašavanje. Na osnovu ovog bonus budžeta dolazimo do najboljih postavki reklamnih kampanja tako da kasniji budžet koji određujete sami postiže maksimalan efekat. 

Ovaj iznos možete otplatiti prvog meseca nakon što krenemo sa kampanjom. Efikasnost kampanje zavisi od mnogo faktora (lokacije, vrste poslovanja, ciljne publike…), ali prosečno za nekoliko hiljada dinara budžeta dobijate nekoliko desetina hiljada prikaza reklame i od toga nekoliko stotina klikova i poseta na vaš „Mini sajt“. 

Administraciju oglasa dobijate BESPLATNO u roku od godinu dana. Nakon toga, sama administracija se naplaćuje godišnje u iznosu od 7000 dinara. To je jeftinije nego da plaćate godišnje održavanje sajta, tj samo neophodne parametre za postojanje istog kao što su hosting i domen.

Akcijska ponuda za prvih 20 prijava!

Sistem „Moja preporuka“ oglašavanja je novi na tržištu Srbije. Do sada smo uspešno pokrenuli desetak „Mini sajtova“ sa veoma uspešnim oglasima. Baš zbog toga što smo novi i jedinstveni na tržištu, odobrili smo akcijsku cenu od samo 20000 dinara (od kojih 3000 ide u test budžet) za PRVIH DVADESET prijava.

30000

Dinara

20000

Dinara

Garancija
zadovoljstva

Apsolutno smo sigurni da ćete već posle nekoliko meseci aktivnog oglašavanja preko našeg sistema osetiti prve rezultate povećanja obima poslovanja. Zato i dajemo 100% garanciju. Ukoliko posle 3 meseca ne budete imali efekta na poslovanje, imate mesec dana da tražite novac nazad, i mi ćemo ga vratiti.

Zakaži besplatne konsultacije

Tokom razgovora odgovorićemo na sve eventualne nejasnoće u vezi našeg sistema. Putem formulara odaberite termin i vrstu razgovora koji vam najviše odgovara.